Reklamacje
- skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo i szczegółowo opis zaistniałą sytuację (każda reklamacja jest unikalna, nasz przedstawiciel przeprowadzi Cie przez proces reklamacji i zadba o Twoją satysfakcję)
- uważnie rozpatrujemy każdą reklamację, a towar uznany jako wadliwy odsyłamy do producenta w celu badań i określenia przyczyn wadliwej pracy
- wymagamy żeby reklamowany produkt był dostarczony w komplecie (łożysko z wszystkimi pierścieniami, uszczelkami, kulkami) wraz z wypełnionym FORMULARZ REKLAMACJI ALBECO
PRZEBIEG REKLAMACJI HANDLOWEJ (np. gdy otrzymałem łożyska o innym wymiarze).
- przygotuj numer faktury i nazwę pozycji asortymentowej
- skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo
- szczegółowo opisz zaistniałą sytuację (niezgodność zostanie uzgodniona z osobą wystawiającą fakturę - jej dane osobowe podane są na dole faktury po prawej stronie)
- zgłoszenie po przyjęciu i wewnętrznej akceptacji zostanie rozpatrzone, a brakujący lub niezgadzający się asortyment lub korekta faktury zostaną niezwłocznie odesłane.
Zawartość twojej przesyłki jest uszkodzona ?
Dokładamy wszelkich starań, żeby wysyłane przez nas towary najwyższej jakości były zabezpieczone podczas przesyłki w równie wysokiej jakości sposób. Mimo wszystko, wady lub uszkodzenia mechanicznie mogą powstać podczas dostawy towarów. Należy ten fakt zgłosić przedstawicielowi firmy spedycyjnej, zaznaczając na dokumencie odbioru, że przesyłka jest uszkodzona.
Mechanicznie uszkodzone towary po wcześniejszej konsultacji z przedstawicielami Albeco należy niezwłocznie odesłać na koszt firmy. Towary zostaną wymienione na pełnowartościowe.